Direktlänk till inlägg 27 december 2017

Mistfallrävarna

Av Alice Nightforce - 27 december 2017 11:49

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Har så blandade känslor kring rävarna. Jag älskar att man kan ha ett husdjur springande bredvid sig, och jag har haft det nonstop sen vi fick ekorren. 

 

När jag först såg rävarna tänkte jag direkt att silverräven definitivt skulle bli min. Det här var innan jag gjort uppdraget som låste upp själva "butiken". När jag sen såg att man "bara" kunde köpa rödräven blev jag lite sadface, och jag funderade faktiskt en hel dag innan jag till slut köpte den. 450 sc är mycket sc! Det kan man ju liksom få en häst för. 

 

   

 

Och så det här med silverräven ... Jag har fortfarande inte sett någon som jublat över erbjudandet, och jag har sett en hel del som viftat bort det totalt. Nu under julen har jag kunnat spela en hel del, och jag har sett två silverrävar (minns dock inte om det var samma spelare jag såg). Nog för att jag för tillfället befinner mig på en väldigt lugn server, men ändå. Det finns rätt många rödrävar där. 

 

För att väga upp det negativa jag sett spelare skriva försöker jag se det från en positiv sida. Man får en hel del sc när man köper något av paketen. Dock tror jag att det hade blivit färre negativa kommentarer om silverräven hamnat i något av paketen under dubbelhelgen. Jag och fler med mig köpte sc då, så det var ju inte jätteroligt att bara någon dag senare läsa om silverräven. 

 

Jag kommer ändå att köpa den, för som jag skrev tidigare bestämde jag mig ju snabbt för att den räven skulle bli min. Dessutom är "lite extra" sc inte direkt fel, men som sagt, hade hellre sett att man fick med den under dubbelhelgen. Men jag har väntat in i det sista ifall teamet skulle ändra sig och sätta in räven i spelet (sista dagen för att köpa silverräven är imorgon kl. 14:59). 

 

Det jag är mest rädd för är att silverräven kommer att bli någon form av statusgrej, och att spelare gömmer sig bakom "gillade den inte" när de egentligen inte hade råd/fick köpa den, men skäms för att säga det. Det krävs så otroligt lite för att folk ska bli avundsjuka eller få högre/lägre status idag ... 

 

   

 

 

/Alice 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 14:11

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder på var de 10 minnesfragmenten på Sydhoven är. Bilderna ligger i den ordning vi hittade dem, alltså inte i bokens nummerordning.       Glömde ändra till dagsljus här, oops! Vi...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 13:37

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Hollow Woods är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men vissa platser behövde mer bilder för att göra det tydligare. B...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 12:46

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Moorland är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men jag insåg att jag behövde ta några till bilder för att vissa plats...

Av Alice Nightforce - 26 februari 2020 14:02

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här nedan kommer bilder och några korta förklaringar på var de 10 första minnesfragmenten är. Alla är runt Jorvikstallet och de ligger i den ordning jag hittade dem, alltså inte i bokens nummerordni...

Av Alice Nightforce - 27 januari 2020 22:00


Säger det igen: det här är inget barnvänligt spel. Är du en sån som gillar att skryta om att du minsann gjorde det och det trots att du egentligen var för ung kan du göra det nån annanstans än här. Åldersgränser finns av en anledning och därför hålle...

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Gästbok


Skapa flashcards