Alla inlägg under mars 2015

Av Alice Nightforce - 30 mars 2015 21:46

Och så lite ny utrustning...

 

 

Ett rött upptäckarträns. Finns i gallerian

 

 

 

Orangerutigt träns. Finns i gallerian

 

 

 

Lila skymningssadel. Finns i gallerian

 

 

 

Lila skymningsshabrak. Finns i gallerian

 

Jag har ju skymningstränset också, så nu har jag hela det settet   

 

Så med det här inlägget och inlägget jag la upp nyss har jag visat er vad jag har samlat på mig under cirka 2,5 veckor. Har samlat på mig lite annat också...men det tänker jag inte visa förrän jag har köpt hästen jag ska använda de sakerna på, vilket blir om ett tag. Så ni får väntaaa   

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 30 mars 2015 21:33

Jag är för uppskruvad för att kunna koncentrera mig på spelandet, så här kommer minibildbomben på mina nya saker. 

 

Löste in en Life Time-kod och fick en rosa westernskjorta. 

 

 

 

Jag tycker inte att den är speciellt rosa, så till och med jag skulle kunna tänka mig att ha den på mig när jag levlar nån häst.......kanske. Starka pastellfärger är inte riktigt min grej. Den ger inte mycket i rida så det är ingen tävlingsskjorta med andra ord. Dock har jag ingen aning om vad jag ska matcha den med eftersom jag inte köper kläder med färger som liknar skjortans xp 

 

 

 

Skoldressen som man får när man är klar med uppdragen vid catwalken har väl typ alla sett nu, men slänger upp en bild på den ändå  . Har ingen aning om när jag ska använda den, men den kanske kommer till användning nån gång. 

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 30 mars 2015 16:29

Har bestämt mig för att jag ska byta omröstningsfråga den 1:a varje månad, vilket betyder att det kommer en ny fråga nu på onsdag. Har du inte svarat på månadens fråga tycker jag att du ska göra det!   

 

Frågan hittar du längst upp till vänster i min menyrad   

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 30 mars 2015 16:12

Har inte bloggat för att jag har haft och har fullt upp. Får hem min tredje häst om några dagar och har en del att fixa i stallet och ute i hagarna. Har dock spelat nästan som vanligt, men inte "jobbat" med att blogga. När jag har mycket att göra blir liksom spelandet ledighetsgöra och då vill jag inte göra nåt annat samtidigt, hoppas att ni fattar vad jag menar. 

 

Igår tog jag några bilder på saker jag köpt. Är asdålig på att komma ihåg det så det blir en liten bomb av new ins senare. 

 

Hittills idag har jag kommit 3:a i Firgroves champ, blivit underhållen av ett bråk i globala (det kan väl inte bara vara jag som tycker att bråk i globala är lika störande som underhållande ibland?) och gjort en tävling. Och nu tänker jag fortsätta med tävlandet och lite dagliga uppdrag. Är astrött efter en shoppingdag i lördags, jobb på min ridskola igår och livestream av min favvoserie natten som var. Och så tidsbytet på det... Menmen. Allt går bara man vill   

 

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 21 mars 2015 23:18

...går levlingen framåt. Men jag drar även ut på det eftersom jag inte vet vilken häst jag ska köpa nästa gång. Det finns tre hästar och två ponnyer jag vill ha för stunden, men det ändras hela tiden. Köpte sc igår eftersom det är dubbelhelg så när jag väl vet vilken häst eller ponny jag vill köpa kan jag köpa den på en gång. Ska dock levla klart ponnyn helt först   . 

 

 

Btw är det skönt att jag har fått tillbaka Gröndalstävligen. Under drygt en månad såg en av alla buggar som spökar i spelet nu till att jag inte kunde göra tävligen som ett uppdrag och få xp till hästen, men nu så är den tillbaka!   

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 20 mars 2015 18:36

- Gubben kan sitta ner i traven 

- Gubben GÅR, och inte springer jämt 

- Prisskåp 



/Alice 

Av Alice Nightforce - 20 mars 2015 16:11

(Listan kommer att byggas på allteftersom)

 

- Islandshäst

- Haflinger 

- Quarter 

- Mustang 

- Svenskt halvblod 

- Hannoveranare 

- En uppdaterad version av tinkern 

- Amerikansk curly 

- Marwari 

- Lusitano 

- Paso fino 

- En sportig ponnyras, spelar inte jättestor roll vilken bara själva ponnyn i sig är av den sportigare typen 

 

(Edit: quarter är struken eftersom den nu finns   )

(Edit 2: islandshästen är struken eftersom den nu finns   ) 

(Edit 3: haflinger och mustang är strukna eftersom de nu finns   ) 

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 20 mars 2015 00:56

När fick hästarna i Moorlandstallet nya färger?   

 

   

 

 

/Alice 

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Gästbok


Skapa flashcards