Alla inlägg under maj 2015

Av Alice Nightforce - 29 maj 2015 23:29

Jo, jag lever. Och här kommer en snabb update om vad jag har gjort de senaste dagarna. 

 

Söndag kväll började jag få ont i halsen. Gick och la mig tidigt (för att vara jag iaf) men när jag vaknade på måndag morgon kunde jag knappt svälja eller prata. Under dagen fick jag även feber och senare på kvällen också huvudvärk. När jag gick till sängs den kvällen drog jag igång S1 av Once Upon A Time (gör btw alltid det när jag vet att jag kommer att ha svårt att somna). Vet ni när jag somnade? Halv sju på morgonen. Blev varken skola eller ridlektion för mig den dagen eftersom jag hade sånna febertoppar och en sån vansinnig huvudvärk att jag knappt kunde göra nånting. Plus såklart att jag var helt slut efter att inte ha sovit. Jag gick mellan stallet, toan och sängen. Och sånna här gånger önskar man faktiskt att man inte hade tre hästar boende hemma på gården, speciellt inte när man är ensam med att vara hästintresserad i familjen. Men det är bara att bita ihop. Är fortfarande inte som vanligt men idag har jag nästan hållit igång som vanligt. 

 

Hedda (min stallhjälp på sso) fick ta hand om mina hästar under måndagen och tisdagen. Övriga dagar har jag loggat in och tagit hand om dem och även gjort onsdagsuppdateringens uppdrag. Men that´s it. Har planer på att spela imorgon. Kanske vi ses då?    

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 21 maj 2015 18:42

Har inte varit inne här så mycket för att jag har ganska mycket att göra. Ansökningar ska skickas, ansökningar som ska kompletteras, saker ska fixas inför sommarbete, mina hästar som både ska vänja magarna att kunna gå ute dygnet runt i gräshage med relativt mycket gräs. Ja, det blir liksom inte så mycket tid över till annat. Skulle behöva några extra timmar på dygnet nu   . Ska försöka vara inne mer både på sso och här i helgen, men lovar ingenting.

 

 

/Alice

Av Alice Nightforce - 20 maj 2015 17:03

...sker imorgon. Ändå har spelet legat nere hela dagen. Nyheterna kom nyss upp på hemsidan trots att klockslaget visar att de kom upp kl. 10:00?

 

Men i alla fall, det här är det som kommer att komma imorgon:

 

En födelsedagsfest för Bobcat.

- Hjälp till med inbjudningar, dekorationer, städning och mer. Prata med Tan. (För att kunna göra uppdraget måste du vara Star Rider och ha slutfört uppdraget där Loretta välkomnar dig till BC och uppdraget när du berättar om Justin och Dark Core för Thomas Moorland).

 

En ny Bobcatbutik.

 

Ett nytt lopp i Moorland.

 

Hästmarknaden. 

- Hästmarknaden har öppnat i Silverglade.

 

Läs precis vad som står i nyheterna här ---> https://www.starstable.com/se/news

 

 

/Alice

Av Alice Nightforce - 13 maj 2015 17:50

Provade nyss den nya banan. Den verkar rolig, men det är så packat med folk där att det laggar som fan trots att jag har dragit ner grafiken till botten och stängt av allt som går att stänga av. Jag ser nada, kraschar i varenda hinder och ser knappt vart jag ska. Nää, nu väntar jag tills det blir natt innan jag provar banan igen.

 

 

/Alice

Av Alice Nightforce - 11 maj 2015 16:17

         

 

 

/Alice

Av Alice Nightforce - 10 maj 2015 16:30

...om man råkar ut för ett farligt fall när man failhoppar genom en kontroll från fel håll när man vill börja om banan - man startar mitt ute i skogen   

 

 

 

 

/Alice

Av Alice Nightforce - 9 maj 2015 23:57

Dags att ni får se min nya pålle Thunderghost   . Köpte även ett nytt schabrak till honom från gallerian. Levlade honom till level 9 idag, fortsätter imorgon   

 

 

   

 

 

/Alice

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Gästbok


Skapa flashcards