Alla inlägg under februari 2015

Av Alice Nightforce - 27 februari 2015 00:42

ANMÄL TILL SUPPORT!!!

 

En bugg som gör att x antal spelare får väldigt många pluspoäng på hästens snabbhet. Anmäl detta. Ju fler som anmäler detta desto snabbare dör buggen! 

 

 

/Alice

!!!
Av Alice Nightforce - 22 februari 2015 13:06

 



/Alice

Av Alice Nightforce - 22 februari 2015 00:02

Säg hej till min nya stjärna, Frostfighter! Har dock inte riktigt bestämt vilket schabrak jag ska ha så jag kommer nog växla ett tag. Har just nu det vita   


 

 



/Alice 

Av Alice Nightforce - 21 februari 2015 00:27

Levlade klart min nyaste häst nyss, och nu har jag återigen ingen häst att levla   men det är ju dubbla star coins fram till onsdag och det finns iaf två hästar jag vill ha så...   


Kommer en presentation på den här sötnosen imorrn. Nu ska jag titta på ett eller två avsnitt av House och sen sova. Gonatt. 


 


/Alice

Av Alice Nightforce - 20 februari 2015 15:28

Här ser ni var jag hittade alla breven i uppdraget som Derek gav. Kom ihåg att det inte är lika för alla och breven flyttar sig när man reloggar


Slottet i Silverglade – Uppe vid slottet till vänster (Ett brev på marken -1).

– Belöning: En tugga hö. 


Vid Ponnychampionatet (Ett brev på marken -2).

– Belöning: Picknickkorg och glasögon. 


Moorland – Vid G.E.D-containrarna (Ett brev på marken -3).

– Belöning: En tugga hö och ett äpple. 


Gyllenåsarnasdal – Sväng höger efter bron till själva ön (Ett brev på marken -4).

– Belöning: Benlindor.


Skördebygden – Vid Gröndalstävlingen (Ett brev på marken -5).

– Belöning: Kaffe med mjölk och rågsandwich.


Gyllenåsarnasdal – På området mittemot Fågelskrämsåsen (Ett brev på marken -6).

– Belöning: Vegetarisk sandwich. 


Valedale – Rid början av championatvägen så hittar du det (Ett brev på marken -7).

– Belöning: Kärleksmazarin. 


Fort Pinta – Utanför stallet (Ett brev på marken -8).

– Belöning: Grillset och morot. 


Nilmers högland – Vid staketet utmed Bobcats vildmarksbana (Ett brev på marken -9).

– Belöning: Morot och äpple. 

 


/Alice

Av Alice Nightforce - 20 februari 2015 00:15

...kan jag berätta att jag fuskar inte. Mitt spel laggar ibland men så är det för alla. Jag iggar folk på championaten för att det ska lagga mindre eller inte lagga alls. Jag får den frågan ganska ofta om varför jag iggar och nu vet ni varför, det är helt enkelt för att minska/ta bort lagget, och det är btw inte bara på champen som jag kan igga folk (som jag sen aviggar). Sen är det också skönt att se vägen, vilket är helt omöjligt att göra om man hamnar i en klunga och alla försöker springa på samma fläck. 


Jag buggar inte heller eftersom det är emot reglerna och man kan bli avstängd, vilket har hänt en del (även hänt en hel del som fuskar med btw). Jag har gjort manbuggen EN gång, och det var första och sista gången jag gjorde en bugg eftersom det höll på att krascha hela spelet för mig. Och det är det inte värt. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag fått fatal, spelet kraschat eller hängt sig bara för att kommit nära någon som buggar. Det är SKITDRYGT! 


Så med dessa två arga inlägg vill jag säga: fusk och buggning är       


/Alice 

Arg

Av Alice Nightforce - 20 februari 2015 00:05

Något som gör mig vansinnigt förbannad är spelare som fuskar. Och att de fuskar blir ganska uppenbart när de förbättrar sina bästa tider med 3, 5, ja, till och med 10 sekunder (nej detta är inget skämt). Jag skiter fullständigt i att jag blir slagen i tid - om den som slår mig spelar fair game, det vill säga INTE fuskar! Okej om man lyckas få ett megabra flyt genom typ tre banor som förbättrar ens tid med någon sekund för det händer alla någon gång, men inte f*n kan man få ett sånt megaflyt på varenda j*vla bana under en och samma dag! 


Händer detta igen kommer det att anmälas, för fusk är orättvist mot ALLA. Och hur kul på en skala är det att vinna genom fusk?!

 

/En arg Alice   

(som ursäktar för alla svordommar men jag är riktigt arg!)

!!!
Av Alice Nightforce - 14 februari 2015 00:41

Bara jag som hittar väldigt många fel när jag spelar? En hel del av kaninerna sitter i luften, stockarna i slutet av Firgroves championat snurrar i luften, bären man ska samla i Jarlaheim.....det kommer nya HEEELA tiden. Jag lämnade in samanlagt 45 bär när jag var inne idag. När man ska samla ull till skräddaren får man ingen klippmaskin. Dessutom laggar det på helt mysko ställen. Reagerade på fler saker när jag spelade som inte kommer ihåg nu. Hoppas sso fixar till detta snart. 


/Alice 

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Gästbok


Skapa flashcards