Direktlänk till inlägg 10 februari 2017

Dags att inse sanningen

Av Alice Nightforce - 10 februari 2017 16:03

Det är dags att jag inser sanningen. Jag har velat fram och tillbaka och befinner mig just nu i ett tillbaka-tillstånd. Men känner jag mig själv rätt kommer det att ändras igen snart. 

 

Jag har just nu 80 hästar, och jag vet med säkerhet att jag kommer att köpa tre till inom en snar framtid. Så det är dags att jag inser det - jag är en hästsamlare som en dag kommer att äga alla hästar och ponnyer på SSO. 

 

Det är verkligen inget jag planerat, för det finns några hästar som jag inte vill ha, men för att göra samlingen komplett (och för att jag ska ha något att göra) kommer även de någon gång flytta in i Stall Nightforce. Men just de hästarna hamnar längst ner på köplistan, och jag vet exakt vilken häst jag kommer att köpa absolut sist. Jag har till och med ett namn till den    

 

Men jag kommer inte köpa hästar bara för att köpa dem (okej, om SSO bestämmer sig för att ta bort en ras som de gjorde med de gamla friesrarna kommer jag att köpa bara för att), utan jag köper dem i den ordning jag vill när jag vill ha en häst att levla. 

 

Så mitt tidigare obestämda mål är helt enkelt att jag en dag ska äga alla hästar på SSO, och självklart ska alla vara i level 15. 

 

 

/Alice 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 14:11

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder på var de 10 minnesfragmenten på Sydhoven är. Bilderna ligger i den ordning vi hittade dem, alltså inte i bokens nummerordning.       Glömde ändra till dagsljus här, oops! Vi...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 13:37

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Hollow Woods är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men vissa platser behövde mer bilder för att göra det tydligare. B...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 12:46

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Moorland är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men jag insåg att jag behövde ta några till bilder för att vissa plats...

Av Alice Nightforce - 26 februari 2020 14:02

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här nedan kommer bilder och några korta förklaringar på var de 10 första minnesfragmenten är. Alla är runt Jorvikstallet och de ligger i den ordning jag hittade dem, alltså inte i bokens nummerordni...

Av Alice Nightforce - 27 januari 2020 22:00


Säger det igen: det här är inget barnvänligt spel. Är du en sån som gillar att skryta om att du minsann gjorde det och det trots att du egentligen var för ung kan du göra det nån annanstans än här. Åldersgränser finns av en anledning och därför hålle...

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards