Alla inlägg den 18 februari 2016

Av Alice Nightforce - 18 februari 2016 21:19

Här kommer bilder på platserna där jag hittade breven. Brevens exakta platser är olika från spelare till spelare och ibland kan man behöva relogga för att de ska komma fram (jag behövde relogga i gåd, var likadant förra året). 

 

 

Brev -1 

 

 


Belöning: En portion hö. 



 

Brev -7 

 

  

 

Belöning: Vita- och rosarandiga benlindor. 

 

 

 

Brev -8 


  

 

Belöning: En morot och ett grillset. 

 

 

 

Brev -2 

 

  

(Låg ju inte supernära kyrkan direkt...) 

 

Belöning: En portion höoch en picknickkorg. 

 

 

 

Brev -9 

 

  

 

Belöning: En morot och ett äpple. 

 

 

Brev -3 

 

 

 

Belöning: Ett par glasögon och ett äpple. 

 

 

Brev -6 

 

 

 

Belöning: En vegetarisk sandwich. 

 

 

Brev -4 

 

  

 

Belöning: En kärleksmazarin. 

 

 

Brev -5 

 

 

 

Belöning: En kaffe med mjölk och en rågsandwich. 

 

 

/Alice 



Av Alice Nightforce - 18 februari 2016 12:12

Var något taggad inför huvuduppdragen igår asså! Kommer att blogga lite om det senare ikväll och visa hur.....ehum.....bra det gick. 

 

Jag upptäckte i alla fall det här senare: 

 

 

 

Hur snopet liksom? Antar att man inte låser upp några uppdrag, men ändå. Men är ganska säker på att jag kommer att bli Vänligt inställd med Epona när jag fortsätter med uppdragen sen. Måste äta lite lunch och fixa med pixelhästarna på Howrse först. Kanske kollar jag på nåt House-avsnitt också med tanke på att första champet inte är förrän klockan 17:00. 

 

 

 

Förmodar att de allra flesta redan har läst nyheterna, men jag ska dra dem lite snabbt ändå: 

 

- Nya huvuduppdrag i Epona. 

(För att kunna göra uppdraget måste du ha gjort klart det första huvuduppdraget i Epona där du träffar Jupiter). 

 

- Alla hjärtans dagfortsätter. Derek i Silvergladebyn behöver hjälp med att dela ut kärleksbrev. När du gjort det kan du börja leta efter brev som har blåst iväg ut över Jorvik. 

(De bortblåsta breven kan du leta först dagen efter, alltså idag om du började med uppdragen igår och inte sov över). 

 

Runt dessa platser finns breven (jag kommer att lägga upp bilder på var jag hittar dem senare). 

 

- Slottet i Silverglade

- Doyles kyrka

- Moorlands södra strand

- Västkobbens fiskeby

- Goldspurs gård

- Södra Högakustbygden

- Valedalebyn

- Fort Pinta

- Nilmers högland

 

När du närmar dig ett brev kommer du att få upp en notis om att det blir varmare, och då är det bara att leta i det område du befinner dig i.  

 

 

- Nya kläder och utrustning i Gallerian. 

 

- Hästmarknaden håller på att byggas upp bakom Steves gård. 

 

 

De teasade även om en Youtube-tävling, men den får ni läsa om själva här

 

 

/Alice 

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards