Alla inlägg den 12 oktober 2016

Av Alice Nightforce - 12 oktober 2016 20:15

"Hur ofta spelar du SSO under sommaren?" 

 

- Jag spelar ungefär lika mycket under sommaren som under andra årstider. Jag har perioder då jag spelar mer och perioder då jag spelar mindre, men det har aldrig något med årstiderna att göra. 

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 12 oktober 2016 16:28

Det är väldigt lugnt med spelandet för mig nu igen. Men efter dagens uppdatering är jag så sjukt sugen på att spela att jag nästan blir galen! Och den främsta anledningen: 

 

 

 

Så fina hästar! 

 

Islänningen kommer att bli den första som flyttar in i mitt stall, och den kommer att flytta in någon gång ikväll/inatt när jag samlat tillräckligt med ork och tålamod för att logga in. Det tar verkligen emot att spela när ens FPS numer ligger på 7-15 istället för 40-63. Hästen stannar när som helst av ingenting, vilket är förbannat drygt. När karaktären springer "hoppar" hon över trösklar så att jag som spelare blir helt lost. Känns faktiskt lite som att jag själv tappar balansen. Och att rida runt ska vi inte ens prata om hur drygt det är...... 

  

 

Men tillbaka till hästarna...

 

Islänningen är nog inte den enda av de nya hästarna som kommer att bli en del av Stall Nightforce. Efter svarta hästar är apelgrå hästar en stark favoritfärg, så jag har en känsla av att de andra två förr snarare än senare kommer att flytta in i mitt stall. Jag bara älskar morganens ben! Men helt ärligt. Jag trodde att det var ett arabiskt fullblod första gången jag såg den, och det var först när jag läste texten under bilden på nyheterna som jag fattade att det var en morgan. 

 

 

Jag har en outfit till islänningen och karaktären redo i huvudet. Namn till hästen är däremot en annan fråga. Men jag kommer kanske på något tills jag loggar in    

 

 

/Alice 

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards