Direktlänk till inlägg 26 juli 2016

Vad gör jag nu?

Av Alice Nightforce - 26 juli 2016 23:50

När man inte har en aktiv klubb finns det oftast inget att skriva om. Jag gör inte något speciellt när jag är inne och spelar. Det är nog den enda nackdelen med att inte ha/vara med i en aktiv klubb, i alla fall som jag ser det. 

 

 

Men en liten update om vad jag gör i spelet just nu: 

 

Jag köper och levlar hästar. Är nu uppe i 61 hästar och alla är i level 15. Blev klar med mitt senaste köp idag, den bruna welshponnyn, och nu blir det nog en liten paus i köpandet och levlandet eftersom det borde komma nya hästar nästa onsdag. Såklart vet bara SSO-teamet vilken ras det blir. Dock ryktas det om att det arabiska fullblodet är den ras som står näst på tur att få en uppfräschning i animationerna. Men som sagt det är bara rykten och de ska man alltid ta med en nypa salt. Bara SSO-teamet vet vilken ras som kommer härnäst till spelet, så det behöver inte ens vara "nya" arabiska fullblod utan det kan lika gärna vara någon annan hästras. 

 

Vad gör jag mer då? Jag försöker göra det till en rutin att göra åtminstone de dagliga uppdrag som ger bra med shillings. Har spanat in både kläder och utrustning som jag vill ha och till det behöver jag shillings (vägrar köpa för sc om det går att köpa för js). Idag hann jag göra de dagliga uppdrag jag ville. Levlar man en ponny tar allt betydligt längre tid än vad man tror så jag har helt enkelt inte hunnit göra det jag velat på grund av den. Men nu är hon färdiglevlad och jag kan rida runt på vilken häst jag vill igen    

 

Och vad mer då? Inte så mycket faktiskt. Resultattävlandet ligger helt på hyllan på grund av snabbhetsbuggen som folk fortfarande envisas med att göra. Hoppas verkligen att SSO får bort den buggen snart och nollställer listorna igen. Men tills att det händer fortsätter jag att rida runt och levla hästar, leta nya genvägar och anmäla spelare. Ni blir inte osynliga bara för att ni ignorerar andra spelare om ni trodde det   

 

 

Har lite planer för att få bloggen lite mer aktiv, och i planen ingår ganska många tidsinställda inlägg. Men under tiden jag fixar och skriver dem får ni gärna kolla in min instagram (alicenightforce) där jag är betydligt mer aktiv än vad jag är här    

 

 

/Alice 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 14:11

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder på var de 10 minnesfragmenten på Sydhoven är. Bilderna ligger i den ordning vi hittade dem, alltså inte i bokens nummerordning.       Glömde ändra till dagsljus här, oops! Vi...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 13:37

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Hollow Woods är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men vissa platser behövde mer bilder för att göra det tydligare. B...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 12:46

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Moorland är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men jag insåg att jag behövde ta några till bilder för att vissa plats...

Av Alice Nightforce - 26 februari 2020 14:02

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här nedan kommer bilder och några korta förklaringar på var de 10 första minnesfragmenten är. Alla är runt Jorvikstallet och de ligger i den ordning jag hittade dem, alltså inte i bokens nummerordni...

Av Alice Nightforce - 27 januari 2020 22:00


Säger det igen: det här är inget barnvänligt spel. Är du en sån som gillar att skryta om att du minsann gjorde det och det trots att du egentligen var för ung kan du göra det nån annanstans än här. Åldersgränser finns av en anledning och därför hålle...

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Gästbok


Skapa flashcards