Direktlänk till inlägg 10 juni 2016

Spel jag spelar utöver SSO

Av Alice Nightforce - 10 juni 2016 21:17

Tänkte kanske att ni ville veta vilka andra spel jag spelar utöver SSO. Listan är inte lång, men det finns några att skriva om i alla fall. Dessa spel är de jag spelar regelbundet, skulle jag lista precis alla spel jag nördar i perioder skulle listan bli väldigt lång och tråkig så jag tar bara de jag spelar mest. 

 

 

På datorn

 

- Howrse

Och vad gör jag där? I och med att jag gjorde ett nytt konto för några månader sen håller jag på att låsa upp funktioner. Men planen är att jag ska färgavla och i slutändan ha minst en häst av varje färg i respektive ras. Alla de hästarna ska dessutom ha Filosofens sten. Avlar inte för att bli bäst inom någon ras, även om jag medvetet avlar fram bättre och bättre hästar. Ridcentret jag har där har jag först och främst för mina egna hästar och ponnyer, men jobbar på att få det så bra som möjligt utifrån de förutsättningar jag har att göra det. 

 

 

- The Sims 3

Jag är en ganska tråkig simsspelare. Håller inte på och generationsspelar eller letar sätt att döda simmarna på utan gör det jag känner för. Sims vill inte alltid samarbeta med mig heller trots att jag har en dator som klarar av spelet. Men mitt senaste projekt (är väldigt duktig på att komma på olika spel att börja på, spela ett tag för att sen komma på något nytt, spela ett tag på det, komma på något nytt......) är att min kändiscrush och jag bor på en gård där vi ska ha en drös frieserhästar. Enkelt förklarat. Tog mig två simsveckor att få tag på en frieser, så mina simmar hann lära sig en hel del plus att simversionen av mig fick en kändisstjärna. Har en känsla av att det här kommer att ta en väldig tid   

 

 

På iPad

 

- Kardashian

Nej. Jag är absolut inget fan av den familjen. Ska sanningen fram står jag inte ut med dem över huvud taget, men en kompis visade mig spelet och efter det började jag spela. Är just nu väldigt nära level 30 och ligger på topp 50 av kändisarna. Är också gift med en Chase nånting (kommer aldrig ihåg hans efternamn). Råkade adoptera en unge en gång. Gör aldrig något med den och har inte fattat vad syftet med den är, annat än att den gav mig sjukt mycket fans under en kort, kort period. 

 

 

- Bubble Witch 2.  

Älskar detta spel! Finns väl inte så mycket att säga om det. Är på nivå 737 och sitter lite fast där. Tror dock att jag börjar få ett hum om hur man ska tänka för att ta sig vidare, men lär nog bli kvar ett tag till på den nivån. 

 

 

- Blossom Blast Saga

Finns inte så mycket att säga om det här heller. Har bara kommit till nivå 71. Gav upp det spelet under en ganska lång tid eftersom jag fastnade på en nivå, men sen gav jag mig sjutton på att jag skulle vidare och till slut klarade jag den. Nu sitter jag dock fast igen och har varit väldigt nära på att klara nivån några gånger, så det är lite frustrerande. Men någon gång ska det gå! 

 

 

Ja det var väl det. Som sagt detta var de spel jag spelar regelbundet. Något av dessa som ni också spelar? 

 

 

/Alice 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 14:11

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder på var de 10 minnesfragmenten på Sydhoven är. Bilderna ligger i den ordning vi hittade dem, alltså inte i bokens nummerordning.       Glömde ändra till dagsljus här, oops! Vi...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 13:37

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Hollow Woods är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men vissa platser behövde mer bilder för att göra det tydligare. B...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 12:46

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Moorland är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men jag insåg att jag behövde ta några till bilder för att vissa plats...

Av Alice Nightforce - 26 februari 2020 14:02

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här nedan kommer bilder och några korta förklaringar på var de 10 första minnesfragmenten är. Alla är runt Jorvikstallet och de ligger i den ordning jag hittade dem, alltså inte i bokens nummerordni...

Av Alice Nightforce - 27 januari 2020 22:00


Säger det igen: det här är inget barnvänligt spel. Är du en sån som gillar att skryta om att du minsann gjorde det och det trots att du egentligen var för ung kan du göra det nån annanstans än här. Åldersgränser finns av en anledning och därför hålle...

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Gästbok


Skapa flashcards