Direktlänk till inlägg 15 april 2016

En liten update

Av Alice Nightforce - 15 april 2016 23:49

Var länge sen jag bloggade nu. Anledningen till det är att sen jag skaffade en sso-insta är det mycket roligare att uppdatera där, så jag lägger energin på den istället för bloggen. Kommer dock att göra nåt inlägg här då och då och ni får gärna komma med förslag om vad jag ska srivva om. 

 

Men en liten update. 

 

Jag har gått upp i level, så nu är jag i level 19. Jag har också köpt några engelska fullblod och levlat klart dem. Har faktiskt ingen häst att levla nu och har haft det så i cirkus två veckor. Finns hästar jag vill köpa men vill inte skicka iväg nån av de jag har i hemstallet till hästön. Skulle vilja ha ett större hemstall typ nyss. Kommer nog att vara ganka lugt med hästköp för min del tills vi får ett större hemstall (och jag hoppas att det då finns plats för minst 20 hästar. Man bestämmer ju själv hur många hästar man vill ha hemma, right? Så en ordentlig utbyggnad skulle inte skada). 

 

Känner inte heller ett jättesug att spela. Mycket beror på att jag inte har nån häst att levla, men det beror också på att det finns spelare som inte kan tävla schysst och då är det varken roligt eller ens lönt att försöka resultattävla. Förstår verkligen inte visten med det. Är det inte roligare att slå nåns tid med några hundradelar, än med sekunder? En liten tröst är att sso håller på att jobba på att hitta en lösning på just detta. 

 

Håller även på att sätta igång mina hästar. Eller iaf två av tre. Den tredje är pensionär så han jobbar inte direkt. Har dock planer på att få igång honom lite iaf för hans skull så att han inte blir en hopsjunken gamling sen när han blir ännu äldre. Men han är en känslig häst så just nu jobbar jag med att vänja honom vid att jag kommer att plocka ut nån av de andra hästarna (först och främst islänningen), och det går faktiskt över förväntan. Är också himla roligt att se hur mycket islänningen har vuxit i huvudet under den långa vilan. Hon är som en helt annan häst! 

 

Det hände även en sak igår som jag inte ska gå in på här, men kan säga så här att det kostar att gå emot normen. Men jag är hellre mig själv och gillad av få, än gillad av många för nån jag inte är. Dock påverkade detta mig mer än det borde, men det ligger snart bakom mig. 

 

Det blev mycket text den här gången, hoppas att ni orkade ta er igenom en bit iaf    

 

 

/Alice 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 14:11

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder på var de 10 minnesfragmenten på Sydhoven är. Bilderna ligger i den ordning vi hittade dem, alltså inte i bokens nummerordning.       Glömde ändra till dagsljus här, oops! Vi...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 13:37

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Hollow Woods är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men vissa platser behövde mer bilder för att göra det tydligare. B...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 12:46

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Moorland är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men jag insåg att jag behövde ta några till bilder för att vissa plats...

Av Alice Nightforce - 26 februari 2020 14:02

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här nedan kommer bilder och några korta förklaringar på var de 10 första minnesfragmenten är. Alla är runt Jorvikstallet och de ligger i den ordning jag hittade dem, alltså inte i bokens nummerordni...

Av Alice Nightforce - 27 januari 2020 22:00


Säger det igen: det här är inget barnvänligt spel. Är du en sån som gillar att skryta om att du minsann gjorde det och det trots att du egentligen var för ung kan du göra det nån annanstans än här. Åldersgränser finns av en anledning och därför hålle...

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Gästbok


Skapa flashcards