Alla inlägg under januari 2016

Av Alice Nightforce - 10 januari 2016 19:58

...när man bara har ynka 25 xp kvar för att maxlevla hästen och man har gjort alla tävlingar    

 

 

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 7 januari 2016 23:45

  

Jag blev så glad när Game Master Eleanor kom in i precis rätt tid på förmiddagen idag. En spelare höll på att fiska efter mejl och lösen från en annan spelare för att denne ville levla spelarens hästar. Ska också tilläggas att den som fiskade efter inloggningsuppgifterna själv inte hade en enda häst i level 15...   

 

 

 

  

 

 

 

Hoppas verkligen att det kommer en svart islänning! Kommer garanterat att köpa den i så fall!   

 

 

 

Helt ärligt... Jag hoppas att de tar det lugnt med att släppa in folk till Air Star. Det är redan så sjukt mycket folk på den servern    

 

 

GME skrev fler saker också, men det var mest svar på frågor från spelare ochh inget som behöver postas här. 

 

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 6 januari 2016 11:46

- Julen fortsätter en vecka till. 

 

- Tre nya islandshästar finns i New Hillcrest. 

 

- Ny utrustning i gallerian. 

 

- Hästmarknaden har flyttat till Fiskebyn och öppnar där nästa vecka. 

 

 

Vill du läsa nyheterna mer precis? Klicka då här!  

 

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 5 januari 2016 18:23

Klar och redo för nya islandshästar imorgon    

 

 

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 4 januari 2016 11:30

Sneak peek på islandshästarna som kommer på onsdag: 

 

 

 

Jag hade hoppats på en helsvart, men nu får jag helt enkelt hoppas på att de är så populära att det kommer ännu fler. Dock skulle jag vilja ha ett större hemstall med utrymme för fler hästar. Börjar få "för många" favoriter och det skär lite i hjärtat att behöva skicka en häst till hästön eftersom man sällan ser de hästarna igen. Med ett större hemstall skulle folk kanske köpa fler hästar också, så sso skulle ju kunna tjäna på att göra hemstallen större (mer plats i stallet --> folk köper mer sc för att kunna köpa hästar). Och man bestämmer ju själv hur många hästar man vill ha hemma. Det är ju ingen som säger att du måste ha tio hästar hemma bara för att du har plats för det antalet.

 

Jag har i alla fall redan kärat ner mig i de tre nya pållarna och jag kommer att köpa alla. Jag har redan outfits klara för de, namn klara till två och några namnförslag till den tredje. Kommer att vara så redo att börja levla ny pålle på onsdag igen    

 

 

/Alice 

Av Alice Nightforce - 4 januari 2016 10:58

Nytt år, ny kategori. Eftersom jag svarar på mina egna omröstningar i inlägg kan de ju lika gärna få en egen kategori så att ni hittar dem lättare när ni vill se mina svar. Det blir också lite lättare för mig att kolla vad jag ställt för frågor. 

 

Så, vad tycker jag om att levla hästar? 

- Jag älskar det! Blev klar med min 40:e häst i förrgår och nu har jag lite ledigt från levlandet fram till onsdag då det kommer tre nya islandshästar. Men jag kan säga att det kliar i fingrarna till att köpa en häst och börja att levla den nu   . Men jag får hålla mig till på onsdag helt enkelt. Och man är ju inte gjord av sc heller direkt. 

 

Men du/ni som svarat att ni har en levlare, jag hoppas verkligen att du/ni litar på den ni har gett ut era inloggningsuppgifter till så ni inte sen står där med ett konto ni inte längre kan komma in på. 

 

 

/Alice 

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards