Alla inlägg den 2 december 2015

Av Alice Nightforce - 2 december 2015 15:51

Det var länge sen jag gjorde ett sånt här inlägg men jag ska försöka bättra mig   . Jag fortsätter dock med att göra som jag gjort innan, nämnligen att skriva själva kärnan i uppdateringen och sen länka till sidan i slutet. 

 

 

Veckans uppdatering kommer att ta längre tid än vanligt. Men håll koll på SSO:s Facebooksida, där kommer de att meddela när det går att logga in och spela igen. 

 

- Rådsmannen i Silvergladebyn vill ha mer hjälp med att förbereda inför julen. Den här gången vill han ha hjälp med att bygga en snögubbe. 

 

- Resultatlistorna nollställs. 

(Men det lär väl inte dröja speciellt länge innan samma personer ligger i topp igen...) 

 

- Vaktmästaren i Gallerian vill ha hjälp med att pynta i Gallerian och att dela ut leveranser till butikerna. 

 

- Nya kläder har kommit till Gallerian. 

 

- Jultomten finns kvar i Jarlaheim. 

Kom ihåg att du behöver tre julfragment för att kunna byta till dig en julönskning av tomten. Önskningen kan du sen byta in i den enorma säcken bredvid honom. (Har du ingen symbol ovanför säcken? Prova att rida ut från torget och till exempel till stallet och sen in tillbaka torget igen. Du kan kanske behöva vänta nån sekund när du är framme vid säcken igen innan symbolen dyker upp igen). 

 

- Marknaden har öppnat i den stora arenan i Jarlaheim. 

 

- Och sist men inte minst - genom SSO:s youtubekanal fick vi idag reda på att islandshästen kommer nästa vecka! 

(Och jag hoppas så på att en brun finns med bland de som kommer då eftersom det är en brun islänning jag har irl   ). 

 

 

Vill du läsa allt som står i veckans uppdatering? Klicka här

 

 

/Alice 

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Gästbok


Skapa flashcards