Direktlänk till inlägg 24 juni 2015

Veckans uppdatering

Av Alice Nightforce - 24 juni 2015 16:15

Varnar för ett bittert inlägg...

 

 

- Leta Tans hårband.

~ Tar bokstalvigen en minut att göra.

- Midsommarfirandet fortsätter.

~ Det visste jag redan att det skulle fortsätta eftersom det gör det varje år (lika som med jul, påsk, halloween osv.). 

- Hästmarknaden förbereder för att öppna i Fort Pinta nästa vecka. 

~ Den är med i varje uppdatering. 

- Nya kläder och utrustning i Gallerian. 

~ Jag behöver inga mer kläder eller utrustning eftersom min garderob är snart full. Vill sso göra mer kläder/utrustning - fine, men ge oss då mer utrymme i garderoben!  

 

 


Jag kan bara prata för mig själv men jag kan gärna hoppa över alla dessa miniuppdrag och new ins i Gallerian om vi får ett spel som inte buggar (jag kan bara prata för mig själv men jag har haft flera ganska stora buggar ända sen alla hjärtans dag-uppdateringen), laggar (även när man loggar in sent och det knappt är nån inne, och nej det är inget fel på mitt ram-minne) och som har huvuduppdrag. Förut om det kom det nån bugg med uppdateringen fixade sso detta redan samma dag, ibland tog det till nästa uppdatering men det var väldigt sällan det hände. Nu har det gått över fyra månader sen de buggar jag har dök upp och de finns fortfarande. Jag VET att det tar lång tid att koda ett spel eftersom jag har släktingar som gör mobilappar men kom igen. FYRA månader?! När fortsätter huvudberättelsen? Det är ett år sen vi fick veta en del av fortsättningen. När man började spela var det bara den man höll på med och nu ...? 

 

Jag läste lite på den engelska sso-sidan på fb och där stod det bla rykten (från spelare dock så ta det med en nypa salt) om att sso planerar att göra hemstallen större så att man kan ha fler hästar hemma (YAY säger jag på det om det visar sig att det är sant. Får sån ångest av att behöva skicka en häst till hästön   ). Men, en hel del har slutat spela pga att de helt enkelt har tröttnat på att vänta. Jag tänker inte sluta, men jag spelar betydligt mindre nu än vad jag har gjort. En dag på helgerna försöker jag göra allt som finns att göra i spelet, bara för att de andra dagarna logga in, ta hand om hästarna och ev. tävla champ. Just nu loggar jag in på sena kvällen för att ta hand om hästarna och leta dagens skatt i Felix skattjakt. Jag är inte ens färdig med ryktesgrejerna i varken Moorland eller Jarlaheim, något som jag brukar se till att maxa så fort det bara går, men jag orkar bara göra de ibland för det finns inget i shopparna som jag verkligen måste ha (har ni förresten sett att den blå Bobcatoutfiten till ryttaren inte ens är komplett?). 

 

Jag gör väldigt sällan sånna här inlägg, men nu börjar jag bli riktigt less. Jag har köpt Star Coins vid nästan varje dubbelhelg, jag är Life Time star rider och jag vet att jag inte är den enda som spenderat en hel del pengar på sso. Jag älskar sso och det är det enda onlinespelet jag spelar, men med tanke på hur mycket pengar både jag och många andra har lagt på sso förväntar iaf jag mig mer. 

 

 

 

/Alice 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 14:11

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder på var de 10 minnesfragmenten på Sydhoven är. Bilderna ligger i den ordning vi hittade dem, alltså inte i bokens nummerordning.       Glömde ändra till dagsljus här, oops! Vi...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 13:37

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Hollow Woods är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men vissa platser behövde mer bilder för att göra det tydligare. B...

Av Alice Nightforce - 28 februari 2020 12:46

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här kommer bilder och korta förklaringar på var de 10 minnesfragmenten i Moorland är. De här bilderna skulle ha kommit upp igår men jag insåg att jag behövde ta några till bilder för att vissa plats...

Av Alice Nightforce - 26 februari 2020 14:02

LÄS INTE DETTA INLÄGG OM DU VILL LETA SJÄLV!    Här nedan kommer bilder och några korta förklaringar på var de 10 första minnesfragmenten är. Alla är runt Jorvikstallet och de ligger i den ordning jag hittade dem, alltså inte i bokens nummerordni...

Av Alice Nightforce - 27 januari 2020 22:00


Säger det igen: det här är inget barnvänligt spel. Är du en sån som gillar att skryta om att du minsann gjorde det och det trots att du egentligen var för ung kan du göra det nån annanstans än här. Åldersgränser finns av en anledning och därför hålle...

Translate

Presentation

Omröstning

Hur många hästar har du?
 1-10
 11-20
 21-30
 31-40
 41-50
 51-60
 61- 70
 71-80
 81- 90
 91-100
 100+

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Gästbok


Skapa flashcards